Oud paier

Sinds jaar en dag haalt de muziekvereniging in samenwerking met voetbalvereniging Reünie oud papier op middels perskraakwagens voor de inwoners van Borculo. Tevens kunnen de inwoners gebruikmaken van de papiercontainer op het terrein van de voetbalvereniging.

Om het voor de leden fysiek minder zwaar te maken worden vragen wij van de inwoners van Borculo om het papier op een verzamelpunt gebundeld in de straat te zetten. Dat scheelt bij het inladen, maar de vrachtwagen hoeft ook minder op te trekken en te stoppen. Dat is zuiniger.

Afval agenda 2024

20 januari: v.v. Reünie

17 februari: Volharding

16 maart: v.v. Reünie

20 april: Volharding

18 mei: v.v. Reünie

15 juni: Volharding

20 juli: v.v. Reünie

17 augustus: Volharding

21 september: v.v. Reünie

19 oktober: Volharding

16 november: v.v. Reünie

21 december: Volharding

Oud papier 2025

Dit jaar wordt het afvalbeleid door de gemeente Berkelland opnieuw bekeken. Daar maakt het ophalen van oud papier deel van uit. Dit kan betekenen dat de ophaalregeling van oud papier er per 1 januari 2025 er anders uit kan gaan zien. Zodra er hierover meer bekend is, wordt dit op de site gedeeld.